Tekil Mesaj gösterimi
 
Alt 14.Nisan.2020, 14:14
Abowe Abowe isimli Üye şimdilik offline konumundadır
Senior Member
 
Üyelik tarihi: 23.Mayıs.2019
Nereden: Brunei Darussalam
Mesajlar: 6,066
Standart Ayrılıktan sonra arkadaş kalmak için 5 neden Erkek ve Kadın

Ayrılık söz konusu olduğunda iki tür insan vardır. Bazıları eski sevgililerine düşman ya da yokmuş gibi davranırken, diğerleri arkadaş kalmayı ve onlarla medenice bir ilişki sürdürmeyi tercih eder. Her iki seçimin de birçok nedeni vardır. Bazen ayrılıklar yorucu, dağınık ve kırıcıdır. Bu nedenle o kişiyi bir daha asla görmek istemezsiniz. Bazen de ilişki sadece bitmek zorunda olduğu için biter. Peki ayrıldıktan sonra arkadaş kalmak ne kadar doğru?
Alıntı ile Cevapla

Abowe Kullanicisinin Son 5 Konusu
Baslik Kategori Son Yazan Cevaplar Okunma Son Mesaj
Cumhurbaşkanı Erdoğan, Kara Kuvvetleri'nin... Sinema Abowe 0 7 28.Haziran.2026 12:12
İZBETON'a yönelik soruşturmada 8 şüpheli adli... Sinema Abowe 0 6 28.Haziran.2026 12:12
Türkiye kavrulacak! Orhan Şen uyardı: Hissedilen... Sinema Abowe 0 8 28.Haziran.2026 12:12
Son dakika... Cumhurbaşkanı Erdoğan'dan önemli... Sinema Abowe 0 9 28.Haziran.2026 12:12
Kuzey Marmara Otoyolu'nda dehşet! 'Ailemi 1,5... Sinema Abowe 0 7 28.Haziran.2026 12:12