![]() |
Okul etkinliği kabusa döndü! Zehirlenme şüphesiyle 25 kişi hastanelik oldu Sinema Gün
https://image.milimaj.com/i/milliyet...f687aa40ce.jpgMeydan Mahallesi'nde bulunan Şule Mete Tetik İmam Hatip Ortaokulu'nda düzenlenen etkinlikte öğrencilere ve katılımcılara pilav ve tavuk ikram edildi.
Etkinliğin ardından bazı öğrenciler ve yetişkinlerde mide bulantısı ve kusma şikayetleri görüldü. Şikayetlerin artması üzerine çok sayıda kişi sağlık kuruluşlarına başvurdu. Kütahya Şehir Hastanesi aciline gıda zehirlenmesi şüphesiyle 21 öğrenci ve 4 yetişkin olmak üzere toplam 25 kişi başvurdu. Olayla ilgili inceleme başlatıldığı öğrenildi. Kiracısına 4 aydır ulaşamıyordu! Kalkıp mezarlığa gitti: Duyanlar kulaklarına inanamadı |
| Tüm Zamanlar GMT Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 23:24. |
Search Engine Optimisation provided by
DragonByte SEO v2.0.36 (Lite) -
vBulletin Mods & Addons Copyright © 2026 DragonByte Technologies Ltd.